Kunder

A.A. Service & Transport | Ad Hoc House | Apropos Media ApS | Askov Højskole | BGI akademiet | Bjarke Søndergaard – Body SDS | Blikfang Optik | CleanSign | Coach Bodil Kyed | Dansk Halbyggeri A/S | Dansk Plastmontering A/S| Dansk Skadedyrskontrol ApS | Danske Bank | Expromo Europe A/S | Fadøl24syv | Feet Me | Fotograf Tina Nielsen | Glyngøre | Haribo/Maoam | Holtum Data | ImageConsult | International Business College | IT Company A/S | JobHouse A/S | Jyde Port | Kildahls – Arts & Graphics | Klinik Jie | Kunstprofilen | Kursusakademiet | Lynbesked | MALT Restaurant & Event | Marginal Reklamebureau A/S | Mig og Ole ApS | Natur-byg.dk | Papyrus A/S | ProffPartner | Proshop Danmark A/S | RC Media | Repro Centret A/S | Rosborg Gymnasium & HF | Special-pædagogisk Forlag | Synoptik | Søborg Jensen Fotografi | Tiny House Living | Tommy Larsen A/S | Triax A/S | Trinity Hotel & Konference Center | Turbinehallen | Uhrenholt A/S | Vestbirk Musik- og Sportsefterskole | Yamaha | Øllingegaard Mejeri | Århus Amt |

For RC Media har Tekstgaragen desuden skrevet nyhedstekster om Beauvais | ComSMS | Den Gamle Fabrik | Hjem-IS | JP Salmon | Labelvand.dk | Letlivet/SuperGros | LCD – Low Cost Deal | Merrild/Pickwick | NCC Råstoffer | Odense Marcipan | pej gruppens trendlab | Restaurant Fænøsund | Royal Greenland | Stimorol |

Transport | Reklame | Service | Landbrug | Teknologi | Kommunikation | Håndværk | Byggeri | Kunst | Uddannelse | Hotel | Konference | Kommunalt | Restauration | Finans | Renovation | Elektronik | It | Fødevarer | Grafisk | Fotografi | Forlag | Kunsthåndværk | Detail | Skadedyrsbekæmpelse | Coaching | Design | Mobil- og telekommunikation |
Helle Vestergaard, leder af BGI akademiet

 

”Jeg oplever, at jeg gennem vores dialog med Tekstgaragen idé-udvikler. Carsten har en måde at spørge på, der får mig til at reflektere. Han er faglig kompetent og siger sin mening med udgangspunkt i sin faglighed. Og han gør mig også opmærksom på ting (f.eks. i forbindelse med hjemmesiden), som jeg ikke lige har forventet, han interesserer sig for.

 

Vigtigst af alt. Jeg synes, han laver nogle dejlige og skæve annoncer til os, der rammer helt den stil, vi gerne vil ramme. Carsten er kreativ med sit sprog. Han har gjort en forskel i vores måde at profilere os på rent annoncemæssigt. Han laver en grundig research (jeg ved, jeg skal sætte tid af til at tale med ham), men det giver altid mening, at der bliver brugt lang tid på det.

 

De annoncer Tekstgaragen har lavet for os, har givet stor respons. I forbindelse med vores stillingsannonce var der rigtigt mange ansøgere, og flere nævnte specifikt stilen i annoncen. Med hensyn til rekrutteringsannoncer ved jeg der bliver lagt mærke til os i gymnastiklandskabet.

 

Arbejdet med annoncer er ofte præget af deadlines. Jeg oplever der bliver arbejdet intenst og målrettet. Deadline nås hver gang med et særdeles tilfredsstillende resultat.

 

Vi har hurtigt fået et tillidsfuldt forhold til hinanden, der betyder den åbne dialog uden for mange filtre.”

Henrik Madsen, salgschef hos Dansk Halbyggeri

 

”Tekstgaragen får vores budskab ud i et klart og forståeligt sprog. Selv er vi jo alt for teknisk anlagte … Carsten spørger altid kritisk ind til vores salgsbudskaber. På den måde hjælper han os med at finde ud af, hvad der virker, hvad der er unikt ved os – og hvordan vi kan blive mere interessante for kunderne.

 

Vi får også Tekstgaragen til at interviewe vores kunder og samarbejdspartnere. Så får vi større indsigt i, hvad der i virkeligheden er vigtigt for dem.

 

Når vi får et tekstoplæg til gennemsyn, er det fedt at mærke, at der er tænkt grundigt over, præcis hvilke argumenter og formuleringer der sælger os bedst. Carsten har styr på, hvad der virker. Dialogen fungerer også supergodt, og vi får en god sparring og svar på vores spørgsmål. Jeg er glad for samarbejdet, fordi jeg kan mærke, at vi er i trygge hænder.

 

Vi kan jo se, at stilen, tonen og salgsargumenterne har en effekt. Vi oplevede fx, at en kommune egentlig havde opgivet et halbyggeri. Efter at deres byggeri havde været skrinlagt i to år, modtog de så en dag vores salgsbrev – og de kontaktede os med det samme. Nu kører projektet igen.

 

Hvis du kontakter Tekstgaragen, skal du være indstillet på at blive udfordret på dit budskab. Du bliver bestemt ikke talt efter munden – så det skal du være klar til at finde dig i. Men er du villig til det, opdager du, at det er givet godt ud. Du giver ham ikke bare en opgave; du indgår et reelt samarbejde.

 

Han stiller dig sandsynligvis en masse kritiske spørgsmål – og svarer fornuftigt på dine: Han er god til at forklare, hvorfor han gør, som han gør.

 

Bliv ikke overrasket, hvis han opfordrer dig til at ændre den måde, I kommunikerer på. Det gjorde vi – selv om vi i starten var i tvivl om, om det nu også var det rigtige at gøre. Det var det”.

Lotte Lund, Art Director

 

“Samarbejdet med Carsten har været sublimt – ganske enkelt. Jeg kan med hjertet anbefale at arbejde sammen med Tekstgaragen. Især hvis dit projekt skal have hjælp til formuleringer, idéer og det ekstra sproglige ‘krydderi’, vi ikke alle sammen er begavede med – når teksten skal passe til målgruppen.

 

I flere situationer har jeg også haft brug for sparring pr. mail eller telefon. Her tilbød Carsten sit koncept, Rent-a-Brain:
Det er et supergodt tilbud – hvis du gerne vil sparre og spare … :-)

 

Jeg giver Tekstgaragen mine bedste anbefalinger”.

Janne Høgshøj, bureaukonsulent hos Papyrus og holdleder på International Business College

 

“Carsten er en meget dygtig tekstforfatter og kompetent og engageret underviser. Han inddrager ikke bare teksten med også farver og design når kan underviser i gode tekster til trykt og elektronisk markedsføring og kommunikation.

 

Han har undervist mange marketingfolk fra hele landet på International Business College og alle deltagerne har givet en god evaluering og haft stort udbytte af undervisningen”.

Jan Michael Jensen, marketing manager hos Gumlink

 

“Jeg kender Carsten som en professionel tekstsnedker, der altid er up to date med de seneste trends og virkemidler inden for tekstforfatning. Han er grundig og formår at forklare komplicerede produkter og sammenhænge i et letforståeligt sprog.

 

Carsten er eksponent for den lidt skæve, friske og overraskende vinkel. Så hvis du er ude efter en kedelig, grå brochure, er det ikke Carsten, du skal gå til.

 

Ud over at være behagelig at arbejde med er Carsten en god kreativ sparringspartner. Han øser gerne af sine mange ideer eller henviser til andre i sit netværk”.

Carsten Bo Madsen, indehaver af reklamebureauet Ad Hoc House

 

”Vores samarbejde med Tekstgaragen foregår på mange forskellige niveauer – med forskellige typer opgaver. Det kan lade sig gøre fordi Carsten er fleksibel og imødekommende i enhver henseende og evner det at sætte sig grundigt ind i kunden og dennes verden.

 

Ofte er der direkte kontakt med vores kunder, som alle bliver behandlet yderst professionelt, så tilliden er stor. Og så er det jo ikke just et problem, at han også kan på engelsk!”

Mads Mikael Theodor Pedersen, indehaver af Lynbesked

 

”Samarbejdet med Tekstgaragen er dynamisk og organisk. Carsten kommer ofte med interessante og uddybende spørgsmål til opgaven. Hans viden er meget holistisk – og jeg glæder mig over, at han har let ved at sætte sig ind i opgavernes problemstilling. Dermed sparer jeg meget tid, og jeg kommer hurtigere og lettere i gang med projektet.

 

Jeg får løbende statusrapporter fra Carsten om, hvor han er i opgaven, hvilket gør det nemmere for mig at bevare overblikket over de andre opgaver i projektet.

 

Helt fra starten af vores samarbejde oplevede jeg, at der ALTID indgår humor i vores projekter. Kemien og jargonen er god og kammeratlig. Carstens og mit samarbejde har mange år på bagen. Han tilfører altid projekterne noget ”kant,” og jeg har aldrig oplevet, at tekstarbejdet er blevet udsat for kritik. Tværtimod.

 

Skulle jeg anbefale Tekstgaragen over for andre, ville jeg fremhæve det smidige samarbejde – samt effektiv og god service. Carsten har også en god evne til at have direkte dialog med kunden i projektet. Hans uddybende spørgsmål serveres på en spiselig og veltimet måde, med god situationsfornemmelse”.

Niels-Ole Schmidt, ProShop Europe

 

”At arbejde sammen med Carsten har været en ren fornøjelse. Meget engageret indlevede han sig i vores behov og situation. På grund af sin indlevelsesevne leverede han løbende yderst brugbare input og et rigtig flot slutresultat.

 

Carstens tekster hævede vores tekstniveau og var et vigtigt element i en større proces. Vi var glade for samarbejdet og de ting han bidrog med”.